نمایشگاه ملی"مد و لباس فجر" با حضور فعال نماینده استان یزد برگزار شد

یزدفردا:نمایشگاه ملی"مد و لباس فجر" با حضور فعال نماینده استان یزد برگزار شد

بنیاد ملی مد و لباس ایران، نمایشگاه "مد و لباس فجر" را از تاریخ 13 تا 23 اسفند ماه 91 در مصلی تهران برگزار نمود. این نمایشگاه در چهار بخش «دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی»، «آموزشگاه های خصوصی»، «تولیدی ها» و «ارگان های دولتی» برگزار شد.

سالن دانشگاه ها پذیرای موسسات آموزشی از سراسر کشور بود و امکان آشنایی بازدیدکنندگان با تولیدات فرهنگ های متنوع ایرانی را فراهم می نمود. دانشگاه امام جواد(ع) به عنوان یکی از نمایندگان فعال استان یزد نیز آثار و تولیدات دانشجویان رشته کارشناسی طراحی لباس و طراحی دوخت را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد. از امتیازات شرکت در این نمایشگاه می توان به مشاهده طرح های خلاقانه دانشجویی، آشنایی با بازار کار، شرکت در کارگاه های آموزشی (مباحث طراحی و تولید پارچه و لباس) اشاره کرد. همچنین دیدن طرح های متنوع و آشنایی با طراحان وتولیدکنندگان مطرح لباس، نیز از جمله تجربیات بازدیدکنندگان این نمایشگاه بوده است.

دانشگاه امام جواد(ع) از سال 88 رشته کارشناسی طراحی لباس و طراحی دوخت را راه اندازی کرده است و با همکاری اساتید برجسته کشور و انجمن طراحان لباس ایران توانسته است پیشرفت قابل ملاحظه ای را در عرصه آموزش این رشته ها داشته باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا